Love me...

Love me...

νεες σκιες essence,το συγκλονιστικο ημιμονιμο βερνικι της loreal,και αλλα καλουδακια!!

Κοριτσακια μου γλυκα ειστε καλα??
Σημερα πηγα μια βολτα στο hondo,γιατι ειπαμε τουλαχιστον μια φορα την βδομαδα πρεπει,να δινω το παρον μου!!
Πηγα απο περιεργεια και μονο να δω ηθελα το ημιμονιμο βερνικι της loreal,και απλα σας λεω,
ειναι μ ο ν α δ ι κ ο!!!!!!!
Η essence εβγαλε κατι υπεροχες σκιες σε μορφης κρεμωδες,μακρας διαρκειας σαν περλα κανουν!
Λοιπον παμε να σας δειξω γενικα τι ψωνια εκανα και χαρηκα!!!!!!!!!!!!

Πηρα το ημιμονιμο βερνικι της loreal,σε αποχρωση 020 fuschia for life!
Eχω μεινει αφωνη,τεραστια εκπληξη για μενα,γιατι ειμαι 15 χρονια μανικιουριστρα!
Τι να σας πω οτι εστρωσε απιστευτα,με 2 στρωσεις,φαρδυ πινελακι κοντο..
Μπαφαρα λιγο τα νυχια μου,δε χρειαζεται βαση απο κατω,και αμεσως εβαλα 2 στρωσεις απο αυτο το μαγικο βερνικι..
Υστερα απο 1 λεπτο περασα το υπεροχο top coat!!!
Aυτη ειναι η διαδικασια,απλη,ουτε λαμπες ουτε πριμερ!
Ερωτευτηκα τα νυχια μου,ειναι ενα κοκκινο-φουξια,δεν ειχε πολλες αποχρωσεις,τωρα περιμενουν μου ειπε η κοπελα να γεμισουν εμπορευμα...
Μου εδειξε τα πιο περιζητητα χρωματα που παιρνουν ολες,ενα γκρι και ενα μπλε βαθυ!!!
Εννοειτε οτι θα παω να παρω και αλλες αποχρωσεις....
Τιμη ειναι 6,99ε ............
Δειτε φωτο..............Το σημαντικο σε 2 λεπτα ειναι ετοιμα τα νυχακια σας,ολοστεγνα!!
Λεει οτι κραταει 12 μερες αθικτο,θα σας πω αν και δε το πιστευω αλλα και 8 με 10 να κρατησει θα ειμαι ευχαριστημενη! 





Τωρα θα σας δειξω τις νεες σκιες τις essence....
Πηγε το ματι μου εκει απο την συσκευασια τους που μου αρεσε πολυ..
Βαζω στο χερι μου απο το δειγμα και ξετρελαθηκα...
Καταρχην εχει 6 αποχρωσεις,πολυ δελεαστικες,γραφουν φανταστικα με ελαχιστη ποσοτητα..
Εχουν shimmer μεσα,ειναι κρεμωδες!!
Δεν ξερω τη διαρκεια τους αν και λενε πανω μακρας διαρκειας..
Θα σας πω οταν βαφτω αλλα με μια βαση πιστευω θα κρατησουν..
Το καφε ειναι το 06 UK.S stonehenge και το ροζ κοραλι,που με μαγεψε σαν χρωμα ειναι το 05 CHINAS groove...
Τιμη 3,79ε τα 6 ml!
Δειτε τις φωτο!




Πηρα κα τα χαρτακια της essence για λιπαροτητα..
Δε τα γνωριζω,θα σας πω οταν τα δοκιμασω.
Τιμη 2,50ε.

Χθες πηγα στον μαρινοπουλο και ειχε τα gliss - 50%..
Tο σαμπουαν βγηκε μονο 2,10ε, ειναι για λαμψη μυριζει συγκλονιστικα ομορφα, λουστηκα χθες και μου αρεσε πολυ!
Και η μασκα βγηκε μονο στα 3,30ε,ειναι για κατεστραμμενα μαλλια,με αυτην ξετρελαθηκα!!
Τα μαλλια μου λαμπουν και ειναι πολυ μεταξενια!!

Αν εχουμε τιποτα κοινο περιμενω το σχολιο σας..
ΜΑΚΙΑ

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΗΜΙΜΟΝΙΜΟ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ,ΕΦΥΓΕ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ...
ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!
Κ Ρ Ι Μ Α!!!










6 σχόλια:

Maria Pinto είπε...

Πραγματικά εντυπωσιακές οι σκιές, θα τις αναζητήσω! Να μας ενημερώσεις αν έχουν διάρκεια! Ωραίο και το ημιμόνιμο της L'Oreal, πρώτη φορά το βλέπω. Αν και τα ημιμόνιμα πρέπει να κρατάνε 20μέρες και πάνω ουσιαστικά, αυτό είναι απλά μακράς διάρκειας αντίστοιχο του Vinylux φαντάζομαι.

vasw roump είπε...

Συμφωνω μαρακι μου...ετσι το λενε ημιμονιμο,να σου πω και τα επαγγελματικα που εχουμε εμεις 10 μερες κρατανε αξιοπρεπως και ας λενε 14 με 20 μερες μετα δε βλπονται..θα βαφτω αυριο και θα σας πω για τις σκιες,τωρα βγηκανε,απιστευτα βουτυρενιες και αποδοση χρωματος εκπληκτικη!!!!!!!!!!!!!μακιααααααααααααα

Vicky Marple είπε...

L oreal βερνίκι! Ξετρελάθηκα! με γεια όλα!

Ioanna Vr είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ioanna Vr είπε...

Καλησπερα κοριτσι.ποσο σου κρατησε τελικα;ευχαριστωωω

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα, εγώ το βερνίκι το έχω 9 μέρες και είναι μια χαρά!!!! ίσως παίζει ρόλο και η λιπαρότητα του νυχιού. Το κλασικό με τη λάμπα μου κρατάει 3,5 εβδομάδες αλλά μετά απο πολλές συνεχόμενες φορές μου κατέστρεψε τα νύχια. Διαλέγεις τι προτιμάς τελικά

Δημοσίευση σχολίου